Kierownice-problemy i porady.

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez Europejczyk Śr lis 29, 2017 15:33  Re: Kierownice-problemy i porady.

No, w końcu się zebrałem i kupiłem swoją G29 :) Pierwsze wrażenia super, Dużo lepsze wykonanie niż stare lecz poczciwe DFGT.

Ktoś mógłby się podzielić swoimi ustawieniami w grze F1 ? promień skrętu mam ustawione 360 stopni a reszty nic nie zmieniałem bo nie chcę zepsuć :-D a może da się coś ustawić lepiej :)
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 9:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez Diego Śr lis 29, 2017 17:24  Re: Kierownice-problemy i porady.

Fabryczne ustawienia są dosyć w porządku. Ja trochę sobie dopasowałem w grze liniowość hamulca i gazu. Promień skrętu dałem na 330. Aa, i obniżyłem efekty Force Feedback, bo były dla mnie trochę za mocne (szczególnie wibracje od nawierzchni - nie pamiętam dokładnie jak to ustawienie się nazywa).
Diego
 
Dołączył(a): N mar 30, 2008 9:35

Postprzez Europejczyk Cz lis 30, 2017 0:07  Re: Kierownice-problemy i porady.

Ok, dzięki. Rzeczywiście podstawowymi ustawieniami gra się bardzo ok. Myślałem, że coś jest wartego zmian... W takim wypadku zostawiam tak jak jest :)
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 9:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez Europejczyk So gru 02, 2017 21:28  Re: Kierownice-problemy i porady.

Jaz kolejnym pytankiem :-D

Otóż, dokupiłem stojak do kierownicy Wheel Stand Pro Deluxe, bo przez te kilka dni przykręcałem kierownicę do stołu 8-) :lol:
Stojak nawet przy maksymalnym"rozciągnięciu" jest bardzo niski przez co gra się niewygodnie. Próbowałem z każdym siedziskiem w domu, fotel który mam przy biurku opuściłem na najniższy poziom lecz to nic nie daje. Kierownica jest po prostu za nisko. No i teraz nie wiem czy to ja kupiłem jakiś szajs czy to po prostu tak jest ? :o Nie jestem jakoś bardzo wysoki więc mój wzrost nie powinien być tutaj problemem
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 9:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez Diego N gru 03, 2017 9:33  Re: Kierownice-problemy i porady.

Ja mam taki sam stojak i gram siedząc na kanapie. Kierownicę mam zaraz nad kolanami, a jest wyciągnięta dość wysoko do góry. Wydaje mi się, że maksymalnie stojak powinien mieć jakieś 70-75 cm.
Diego
 
Dołączył(a): N mar 30, 2008 9:35

Postprzez Europejczyk N gru 03, 2017 10:26  Re: Kierownice-problemy i porady.

Wszystko sie zgada... Czyli musze pomysleć teraz nas super niskim siedzeniem :lol:
Moja kolekcja autografów :)
Masz pytania odnośnie autografów ? Pisz na PW - z chęcią pomogę :)
Avatar użytkownika
Europejczyk
 
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 9:57
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GG: 12972985

Postprzez SebaRacer N gru 03, 2017 12:12  Re: Kierownice-problemy i porady.

Na przykład takim :D
Obrazek
Avatar użytkownika
SebaRacer
 
Dołączył(a): Pn gru 17, 2012 23:05

Postprzez Woolf So lut 10, 2018 18:05  Re: Kierownice-problemy i porady.

Czy jest jakakolwiek możliwość przetestowania kierownicy przed wydaniem na nią 1000 złotych? Wolałbym uniknąć rozczarowania, gdyby okazało się, że wyrzuciłem kasę w błoto.
"Then I started to struggle with… let's say it this way to not upset anyone – the problem is with seat comfort."
Avatar użytkownika
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 8:47

Postprzez gregoff N lut 11, 2018 17:33  Re: Kierownice-problemy i porady.

Woolf napisał(a):Czy jest jakakolwiek możliwość przetestowania kierownicy przed wydaniem na nią 1000 złotych? Wolałbym uniknąć rozczarowania, gdyby okazało się, że wyrzuciłem kasę w błoto.


Jaką chcesz kupić kierownicę? Do poważnej symulacji? Do zabawy od czasu do czasu? Do spróbowania swoich sił w F1 czy w innej serii gier?
Avatar użytkownika
gregoff
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Śr kwi 13, 2005 21:01
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą

Postprzez rolnik sam w dolinie Pn lut 12, 2018 19:09  Re: Kierownice-problemy i porady.

Woolf napisał(a):Czy jest jakakolwiek możliwość przetestowania kierownicy przed wydaniem na nią 1000 złotych? Wolałbym uniknąć rozczarowania, gdyby okazało się, że wyrzuciłem kasę w błoto.


Ja w tamtym roku na targach gier w Warszawie miałem okazję przetestować kierownice trzech producentów i wtedy doszedłem do wniosku, że moje G29 nie wypada tak źle na tle konkurencji jeśli wziąć pod uwagę jej cenę.
Lepiej dokupić do niej fajny fotel jak pokazano powyżej niż dopłacać 1k do fanateca czy thrustmastera.
rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 20:38
GG: 8274891

Postprzez quickNick Wt lut 13, 2018 1:28  Re: Kierownice-problemy i porady.

Kubica chwalil bardzo G25 za czasow jazd w RBRa wiec....
"Stood at Montreal's T4 '06 when RK was a BMW test driver. That was the fastest I ever saw ANYONE drive. 2s faster than anyone." - Mark Hughes
Avatar użytkownika
quickNick
 
Dołączył(a): Cz wrz 01, 2016 0:39

Postprzez barthezz Wt lut 13, 2018 2:35  Re: Kierownice-problemy i porady.

G29 to pudrowane g25. Za te pieniądze to zdzierstwo. Obecnie najlepiej t300 lub t500. Plus pedaly fanatwca csp v3 i to.jest absolutny top. Thruatmaster z pedalami t3pa pro tez sa super. W cenie g29 polecalbym t150. Kiera na pakach i znacznie cichsza.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
barthezz
 
Dołączył(a): Śr cze 08, 2016 9:19

Postprzez Woolf Śr lut 14, 2018 11:36  Re: Kierownice-problemy i porady.

gregoff napisał(a):Jaką chcesz kupić kierownicę? Do poważnej symulacji? Do zabawy od czasu do czasu? Do spróbowania swoich sił w F1 czy w innej serii gier?

Zależałoby mi na czymś poważniejszym, niż pokręcenie kółkiem w wolnych chwilach. Celowałem w G29, czy to już wystarczający poziom? W czym lepsze są droższe kierownice? Nie mam żadnych doświadczeń z kierownicami komputerowymi, poza taką za 200 ziko, którą kiedyś krótko poużywałem, więc nie wiem na co zwrócić uwagę. Z góry dzięki za rady :-)
A przeznaczenie - ostatnio moje serce zdobyły rajdy samochodowe i głównie do tego kiera by służyła. Ale nie wykluczam jazdy po torze.
"Then I started to struggle with… let's say it this way to not upset anyone – the problem is with seat comfort."
Avatar użytkownika
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 8:47

Postprzez barthezz Śr lut 14, 2018 16:01  Re: Kierownice-problemy i porady.

G29 jest konstrukcyjnie pudrowanym g25. Jest spoko, ale nke za te pieniadze. Polka wyzej to kiery na paskach. Thrustmastery t 150,t300, t 500 i fanateci. Dalej jest juz direct drive na silnikach servo.
barthezz
 
Dołączył(a): Śr cze 08, 2016 9:19

Postprzez Woolf Śr lut 14, 2018 19:33  Re: Kierownice-problemy i porady.

Co masz na myśli przez "konstrukcyjnie pudrowanym"?
"Then I started to struggle with… let's say it this way to not upset anyone – the problem is with seat comfort."
Avatar użytkownika
Woolf
 
Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 8:47

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość